SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI

Pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili gospodarske zbornice Slovenije, splošnih kodeksov elektronskega poslovanja in z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).

Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne trgovine, ki jo upravlja podjetje NN International d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: 'ponudnik').

Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.

Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji naročila.

Fizična oseba je tisti uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

Kupec, ki opravi nakup, s samim nakupom potrjuje, da je seznanjen s pogoji nakupa, in da se z njimi strinja, s tem tudi privoli, da se za namen nakupa uporabijo njegovi osebni podatki.

Z oddajo naročila se kupec strinja z vsemi pogoji nakupa in zavezuje k plačilu naročila.

CENE IN DDV

Vse cene, navedene na spletni strani ponudnika, so končne cene v evrih in vključujejo ustrezno stopnjo davka na dodano vrednost (DDV).
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Veljavnost naročila/ponudbe
Cene za izbrano blago veljajo do datuma veljavnosti ponudbe, ki je naveden na naročilu/ponudbi.


KUPONI S POPUSTOM

Kupon vsebuje izbrano geslo s podanim popustom. Ob nakupu je v košarici na voljo vnosno polje za kupon. Geslo kupona vnesete v polje in kliknite na gumb "Kupon".

Kupon s popustom ne velja za izdelke v akcijah, sestavljenih izdelkih (setih), oz. za izdelke, ki imajo popust.


NAROČANJE

Sprejeta naročila ponudnik obravnava kot nepreklicna in bodo izvedena. Potrošnik lahko s telefonskim preklicem ali elektronskim sporočilom naročilo odpove v 3 urah po oddaji.


ODSTOP OD NAROČILA

Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe (nakupa). Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Vračilo vplačil bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži.

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. 

Poškodbe embalaže izdelka, poškodovane ali odstranjene nalepke, razvezane mašnice, poškodovan ovojni papir in druge poškodbe je mogoče šteti za uporabo izdelka.  Potrošnik vrne izdelek zapakiran v transportni kartonski embalaži in ustrezno zavarovan pred poškodbami, vsako drugačno obliko pakiranja je mogoče šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Klikni na povezavo za prenos dokumenta (PDF): Elektronski obrazec za odstop/vračilo izdelka

Zavrnitev naročila

Naročilo za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki s katerimi ponudnik razpolaga ne more izvesti, ponudnik zavrne, kupec pa ne more zahtevati izpolnitev naročila, odškodnine ali druge oblike ugodnosti.

Obdelava naročila

Ponudnik bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričela takoj po prejemu. Pri izbiri opcije plačila "na transakcijski račun", bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prejetju plačila. Pri oddaji več zaporednih naročil v istem dnevu (isti kupec, enak dostavni naslov) jih bomo združili v enega, v kolikor ni podana drugačna zahteva.

Hranjenje naročila

Oddano elektronsko naročilo je shranjeno pri ponudniku. Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov ali pisno ponudniku.


DOSTAVA IN PREVZEM

Rok dobave in način dostave

Naročeno blago ponudnik pripravi in odpremi v 1-5 delovnih dneh po prejemu naročila.

Naročene izdelek dostavi podjetja Pošta Slovenije. Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odprema blaga ne vrši.

Pri izbiri avansnega plačila bo postopek odpreme stekel po prejemu plačila.

Osebni prevzem blaga ni možen.

Stroški pošiljanja

Stroške pošiljanja plača naročnik/prejemnik pošiljke.

Dostava pošiljke se zaračuna v višini 2,95 EUR ne glede na težo, količino ali vrednost naročila. Dostavo izven Slovenije se zaračuna posebej. Naročila z vrednostjo nad 49 €, bodo dostavljena brezplačno.

Če kupca ob dostavi ni doma, pismonoša pusti obvestilo o prispelem paketu. Na poštni enoti bo paket čakal še 15 dni. V primeru, da kupec ne prejme obvestila oz. elektronskega sporočilav petih (5) dneh o tem obvesti ponudnika.


NAČINI PLAČILA

Plačilo po predračunu (avans): kupec plačilo izvede na osnovi prejetega elektronskega naročila. Pri plačilu obvezno navede sklicno številko naročila.

Plačilo prek PayPal-a: Kupec je preusmerjen na PayPal, kjer opravi plačilo.



REKLAMACIJA

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru, da kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, sproži postopek reklamacije pri dostavni službi.

V primeru reklamacije se paket dostavi na enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ga je kupec prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) oz. ga ne sprejme in pri dostavljavcu izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bo ponudnik poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. V primeru reklamacije pri ponudniku, kupec smiselno ravna skladno z določili teh splošnih pogojev o vračilu blaga.


STVARNA NAPAKA

Napaka je stvarna:

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Klikni na povezavo za prenos dokumenta (PDF): Elektronski obrazec za odstop/vračilo izdelka


GARANCIJA

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je lahko navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom ponudnika.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri ponudniku, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.


VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik prejete osebne podatke uporablja za potrebe izvedbe naročila. Podatke posreduje podjetjem, ki so odgovorna za dostavo blaga in bankam v primeru vračila plačila.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Spletno trgovina je zaščitena s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb. Kljub varnostnim ukrepom, podatkov ni mogoče popolnoma zaščititi.

GDPR - NOVI, DOPOLNJENI POGOJI POSLOVANJA (OD 25.05.2018)


V podjetju BB NATURA d.o.o. skrbimo za zasebnost naših strank, ki nam zaradi potrebe po medsebojni komunikaciji, posredujejo svoje podatke. Z uporabo naše spletne trgovine in z osebnim ali telefonskim kontaktom, soglašate, da podjetje BB NATURA d.o.o.  pridobiva, hrani, obdeluje in uporablja spodnje podatke.

 

Katere osebne podatke zbiramo?

 

ü  Podatke, potrebne za sklenitev pogodbe (npr. ime in priimek, naslov)

ü  Podatke za komunikacijo (npr. e-mail, telefon)

ü  Podatke o plačilih (transakcijski račun), ipd.

ü  Podatke o vaših naročilih, ki obsegajo predvsem podatke o naročenih izdelkih

ü  Podatke v zvezi z reklamacijo naročenega blaga

ü  IP naslov vaše naprave (naslov vaše naprave, preko katere komunicirate z drugimi napravami v medmrežju);

ü  Vaše nastavitve, ki obsegajo podatke o vašem računu, predvsem shranjene naslove za dostavo, naročila na novice, priljubljene izdelke, vaše ocene in komentarje o izdelkih

ü  Podatke o komunikaciji z nami, vključno s tržnim komuniciranjem

ü  Podatki, ki jih zbiramo, so hkrati nujni za kasnejšo izpolnitev naročila oz. pogodbe na daljavo.

 

Ne zbiramo posebnih vrst osebnih podatkov ali osebnih podatkov, ki bi posegali v vašo zasebnost oz. spremljali vaše navade.

 

Če pri nas opravite nakup, hranimo vaše identifikacijske in kontaktne podatke ter podatke o vaših naročilih na podlagi našega zakonitega interesa (brez vašega soglasja).

 

Kakšne so pravne podlage za obdelovanje vaših osebnih podatkov?

 

V skladu z veljavno zakonodajo s področja varovanja osebnih podatkov lahko vaše osebne podatke obdelujemo:

 

·         če ste nam dali soglasje (ki ga lahko kadarkoli prekličete)

·         če je potrebno, da lahko sklenemo in/ali izpolnimo pogodbo z vami

·         če je obdelava potrebna zaradi zakonitih interesov, za katere si prizadevamo

·         če to od nas zahteva zakonodaja.

 

Za katere namene zbiramo vaše osebne podatke?

 

Osebne podatke zbiramo le za določene in zakonite namene in jih ne bomo obdelovali na noben način, ki ni združljiv s temi nameni. Takšen namen je lahko odgovor na povpraševanje, izvajanje naročila, ki ste nam ga dali, izboljšanje uporabniške izkušnje v naši spletni trgovini, izboljšanje naših izdelkov in storitev na splošno, ponudba storitev, trženjske akcije itd. Podatke zbiramo izključno za lastne potrebe in jih ne bomo posredovali tretjim osebam.

 

·         obveščanje o stanju naročila,

·         obveščanje o stanju morebitne reklamacije,

·         odgovor na zastavljena vprašanja in povpraševanja,

·         obveščanje o ugodnostih in popustih ter posebnih ugodnostih, o novih produktih

·         obveščanje o morebitnih dogodkih.

 

Obdelava na podlagi izpolnjevanja pravnih obveznosti

 

Izpolnjevati moramo določene obveznosti, ki jih predpisujejo zakoni. Če vaše osebne podatke obdelujemo iz tega razloga, vašega soglasja za tovrstno obdelavo podatkov ne potrebujemo.

 

·         Obligacijski zakonik (OZ),

·         Zakon o računovodstvu(ZR),

·         Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot),

·         Zakon o davku na dodano vrednost (ZDDV-1),

·         Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom),

·         Zakon o davčnem potrjevanju računov (ZDavPR),

·         Zakon o preprečevanju pranja denarja in financiranju terorizma (ZPPDFT-1).

·         Na podlagi vašega predhodnega soglasja oglaševalskim in družbenim omrežjem:
Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irska
Facebook Ireland Limited, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin, Irska

·         Upraviteljem orodij za trženje, ki nam pomagajo pri optimizaciji spleta v iskalnikih:
Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irska
Innocraft, 150 Willis St, 6011 Wellington, New Zealand
Hotjar Limited, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta
GetResponse, Arkońska 6/A3, 80-387 Gdańsk, Poland


Koliko časa hranimo vaše osebne podatke?

 

Osebne podatke bomo obdelovali skladno z veljavno zakonodajo o varstvu osebnih podatkov. Hranili jih bomo samo toliko časa, kolikor je to potrebno v skladu s pravno podlago in za namene, za katere jih obdelujemo. Osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi vaše osebne privolitve, hranimo do vašega preklica.

 

Po preteku obdobja hrambe bomo osebne podatke učinkovito in trajno izbrisali. Na vašo zahtevo, ki jo lahko posredujete prek kontaktnega obrazca na naslovu https://beautybottled.si/kontakt lahko vaše osebne podatke anomiziramo, tako da jih ni več mogoče povezati z vami.

 

Kdo obdeluje vaše osebne podatke in s kom jih delimo?

 

V večini primerov obdelujemo vaše podatke za lastne namene kot njihov upravljavec. Za potrebe izpolnitve pogodbe vaše podatke posredujemo našim partnerjem za zagotavljanje plačil, prevoza in drugih zadev.

 

·         Partnerju, ki upravljajo s plačilnimi sistemi za zagotavljanje plačil, banka LON d.d., Žanova ulica 3, 4000 Kranj

·         Partnerju za dostavo, Pošta Slovenije d.o.o., Slomškov trg 10, 2500 Maribor

·         Partnerju za opravljanje računovodskih storitev, Dinamitka Martina Makar s.p., Ukmarjeva ulica 6, 1000 Ljubljana

·         Partnerju računovodskega programa E-RAČUNI d.o.o., Titova cesta 8, 2000 Maribor

·         Dobavitelju blaga v zvezi z reklamacijo naročenega blaga

 

Iz katerih virov pridobivamo osebne podatke?

 

Osebne podatke pridobivamo neposredno od vas preko naše spletne trgovine, socialnega omrežja Facebook ali pri komunikaciji z vami.

 

Postopki za zagotavljanje pravic posameznika

 

V povezavi z obdelavo vaših osebnih podatkov imate določene pravice. Te pravice vključujejo:

 

·         Pravico do seznanitve, lahko zahtevate vpogled v moje osebne podatke,

·         Pravico do popravka, lahko zahtevate popravek osebnih podatkov,

·         Pravico do izbrisa, lahko zahtevate izbris osebnih podatkov,

·         Pravico do omejitve obdelave podatkov, lahko zahtevate omejitev uporabe osebnih podatkov,

·         Pravico do prenosljivosti podatkov, lahko zahtevate prenos osebnih podatkov,

·         Pravico do ugovora proti obdelavi podatkov, lahko zahtevate prenehanje obdelave podatkov za namene neposrednega trženja,

·         Pravico do pritožbe, lahko vložite pritožbo pri nadzornemu organu, v primeru če menite, da obdelava osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.

·         Vse zahteve lahko podate v naši spletni trgovini in sicer skozi vaš uporabniški račun, v meniju GDPR Orodja oz., jih posredujete preko našega kontaktnega obrazca: https://beautybottled.si/kontakt

 

Vaš zahtevek bomo izpolnili v najkrajšem možnem času, vsekakor pa v roku enega meseca. V izjemnih primerih, predvsem ko gre za kompleksnejše zahtevke, imamo pravico ta rok podaljšati za dva dodatna meseca.

 

Podjetje BB NATURA d.o.o. se zavezuje, da bo zbrane osebne podatke obdelovalo zgolj za zgoraj opredeljene namene. V primeru, če/ko bo nastala potreba po drugovrstni obdelavi ali po posredovanju podatkov tretjim osebam, vas bomo predhodno kontaktirali in zaprosili za vašo privolitev.

 

Kje hranimo vaše podatke

 

Vaše osebne podatke v spletni trgovini hranimo v skrbno varovanem strežniškem okolju v Sloveniji, skladno z zakonodajo.

 

Pooblaščenec za varstvo osebnih podatkov

 

V vseh zadevah v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov vam je na voljo naš pooblaščenec za varstvo osebnih podatkov – Saška Tomič, BB NATURA d.o.o.

 

Pooblaščenca lahko kontaktirate prek obrazca na naslovu: https://beautybottled.si/kontakt


ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

PRAVICA DO OBVEŠČANJA

OGLASNA ELEKTRONSKA SPOROČILA

Ponudnik bo kupcem prijavljenim na novice pošiljal oglasna elektronska sporočila. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije, nagradne igre in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo določeni pogoji udeležbe v njih,
• predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• na obvestila se ob naročilu lahko avtomatsko prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno upošteval.

Oglasni material bo poslan v imenu ponudnika z namenom neposrednega trženja. V skladu s 73. členom ZVOP-1 lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način uporabnik zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati osebne podatke za namene neposrednega trženja.

Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da boste v 15 dneh od datuma vaše odjave še prejeli elektronsko sporočilo z oglaševalskimi ponudbami in ostalimi vsebinami s strani ponudnika (v primeru, da je bila e-pošta že poslana oz. v fazi pošiljanja).


PIŠKOTKI

Ponudnik na svojih spletnih straneh uporablja spletne piškotke.

Odločitev, ali boste spletnim stranem dovolili uporabo piškotkov ali ne, je povsem v vaših rokah, pri tem pa velja opozoriti, da stran optimalno deluje le, če so piškotki v vašem brskalniku oz. na naših spletnih straneh omogočeni.